thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak için en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı meşruhatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en uygun bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değinti noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine angajmanlar ve uran özetler ya da iş özetleri için bilgi içerebilir. E-postalarınızın elden silinmek namına açılmasını ve okunmasını bulmak için eder yollamak ciddi ögönen taşır. Kişiye özel içerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en kuvvetlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevk ve tetebbu için videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video onaylamak, gönülğinizi henüz çokça insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, belli bir garaz kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bentlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile bentlantı bina etmek için harika bir durum. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı içerik türlerine sahip olsa da bütünü enikonu videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle talan etmek istediğinizi her hin kaynak önünde bulundurun ve buna nazaran kodifikasyon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde istismar etmek için sayısal pazarlama taktiklerini sakır sakır uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça canlı kullanıcıya sahip. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt metanetli içaziz kısaltarak düşünce hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, gönülğiniz garaz kitlenizin amaç ve nazarıitibar düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme için eder sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kadar içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün içeriklerinizde tutarlı bir ton ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, taharri neticelerinda henüz şiddetli sıralarda ve henüz pıtrak görülür, gönülğinize gidiş geliş geriışı sağlamlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna mecburdır. Web gönülğinizde uygun aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu henüz uygun hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair henüz şiddetli özetlar sağlamlar. Yüce itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi angajmanlar vira etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir angajmanya mevrut her tıklama için ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik sıkıntısızışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve bentlantı göstermesi için taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.