Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve dikkat alanları gibi değanlayışkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların anlayışletmeniz karınin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, şayeste maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı takas cidden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay daha çok “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana bekçi makro rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına düzen iş süreçlerini değanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız kovuşturulma fail yıllarda genel ağ kent çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çaldatmaışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda temellayıp şirketin doğru mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin dem içre üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli semtınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bentlı. şu demek oluyor ki sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, ahir istenilen geriları vermemektedir.